fredag 24. juli 2009

Lookalikes!

Det første jeg sa når Henrik ble født var at jeg syns han lignet meg selv som liten. Med en over gjennomsnittet fotointeressert far har jeg sett mange bilder av meg selv fra jeg var liten, og ikke minst har jeg arvet hans interesse for foto. Etter at noen dager var gått har vi sett litt på bilder av Ragnhild når hun var liten og funnet ut at vi syns det er øynene som ligner mine og flere andre elementer som ligner Ragnhild.

I tillegg til dette så hadde vi besøk av Silje for noen dager siden, som med Henrik i armene sa at hun syns det minnet veldig om hennes sistefødte, Iver. Når vi fikk se bilde av han som nyfødt måtte vi enkelt og greit si oss veldig enige. Bilder på høyre side er Henrik øverst, Ole Kristian under. Nederst på siden er Iver til venstre og Ragnhild i sin mors armer til høyre. Kommentarer på hva andre syns mottas i kommentarfeltet under. Du kan også stemme på hvem han ligner mest på i høyre marg.

1 kommentar:

  1. Ragnhild i sin mors armer? Jeg var bombesikker på at det var Ragnhild med en baby i armene. Dang, de er like. :)

    SvarSlett